Regulamin

Postanowienia ogólne:

Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę:

Tomasz Łukiański 3Bdist
Ul Świstaka 48
80-175 Gdańsk    -  TO NE JEST ADRES SKLEPU

Sklep fizyczny zlokalizowany jest na ulicy Politechnicznej 9 w Gdańsku.

Nr. konta: Mbank  33 1140 2004 0000 3502 6686 4857

Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

Zamówienia i realizacja:

Zamówienia są przyjmowane przez ninejsza stronę internetową, telefonicznie, lub przez formularz kontaktowy.

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe podanie danych zamawiającego. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. błędnie wypełnionych, bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

W przypadku większych zamówień zastrzegamy sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach po uprzednim poinformowaniu Klienta, przy czym opłata za przesyłkę pozostanie nie zmieniona i będzie pobrana tylko raz.

Tryb i formy dostawy:

Zamówione produkty będą dostarczane do Klienta za pośrednictwem jednego w poniższych:

  • Poczty Polskiej,
  • kuriera pod adres podany przez zamawiającego.

W przypadku przesyłek „za pobraniem", cena transportu uwzględnia opłatę za pobranie.

Dokładamy wszelkich starań, aby zrealizować wszystkie przesyłki jak najszybciej. 90% przesyłek wysłanych jest w ciągu 24 godzin od:

  • w przypadku przesyłek płatnych z góry – realizacji przelewu
  • w przypadku przesyłek pobraniowych – złożenia zamówienia

Termin wysłania paczki jest uzależniony od rodzaju płatności jaki zostanie wybrany. W przypadku niemożności wysłania towaru w ciągu 24 godzin, zostaną o tym Państwo poinformowani.
Nie odpowiadamy za nieterminowość firm kurierskich i poczty polskiej.

Przesyłki dostarczane są zawsze pod drzwi budynku. W przypadku lżejszych przesyłek, kurier może wnieść je pod drzwi innego pomieszczenia (np. Mieszkania) wewnątrz budynku, jednak nie ma takiego obowiązku.

Przesyłki powyżej 30kg dostarczane są jedynie do najbliższej siedziby kuriera.

Zgodnie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego, Kurier odpowiada za stan przesyłki do momentu jej przekazania odbiorcy. „W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika." Przed odebraniem paczki klient ma obowiązek w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić stan towaru.

W przypadku uszkodzenia przesyłki lub jej ubytku, odbiorca zobowiązany jest do zażądania od kuriera sporządzenia protokołu szkody, który jest podstawą odpowiedzialności firmy kurierskiej za zniszczenie towaru. Po dokonaniu odbioru przesyłki nie ma możliwości dochodzenia roszczeń od kuriera. Pokwitowanie odbioru zaświadcza iż przesyłka została dostarczona do odbiorcy w stanie nienaruszonym.

Dlatego też, reklamacje dotyczące uszkodzeń towarów w transporcie będą rozpatrywane jedynie w sytuacji posiadania przez klienta protokołu uszkodzenia towaru, podpisanego przez odbiorcę i dostarczającego (kuriera lub pracownika poczty polskiej).

Ceny:

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Formy płatności:

Gotówka przy odbiorze - odbiorca przesyłki płaci dostawcy przy odbiorze przesyłki.

  • Przelew na konto- zamówienie zostanie zrealizowane po stwierdzeniu wpłaty na rachunek bankowy w mBank: 33 1140 2004 0000 3502 6686 4857, ul. Żabi Kruk 14, 80-822 Gdańsk

Do każdego sprzedanego towaru wystawiamy fakturę VAT.

Rozwiązanie umowy sprzedaży:

Każdy klient, który kupi dowolny produkt w sklepie naszym sklepie, a następnie chciałby zrezygnować z jego zakupu, powinien jak najszybciej poinformować o tym obsługę sklepu.

Zwrot towaru:

Z produktu zakupionego w sklepie można zrezygnować w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy gdy produkt jest w pełni sprawny:

  • nie posiada śladów użytkowania.
  • nie został w inny sposób zniszczony lub uszkodzony.

Aby skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego towaru należy poinformować nas o tym poprzez jedną z metod kontaktu w zakładce kontakt i podając następujące informacje:

  • Imię Nazwisko
  • nr. Zamówienia
  • Informację o tym, że chce się dokonać zwrotu towaru
  • nr konta bankowego na który chce się uzyskać zwrot środków pieniężnych
  • nr telefonu kontaktowego

Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w ciągu 3 dni roboczych w celu poinformowania o kolejnych krokach.

Zwracamy klientowi kwotę w wysokości ceny zapłaconej za produkt przelewem na konto po odebraniu przesyłki. Nie przyjmujemy paczek przysłanych za pobraniem.

Reklamacje i Gwarancje:

Jeżeli po otrzymaniu towaru lub w trakcie jego eksploatacji klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia, powinien skontaktować się z obsługą naszego sklepu a my poinformujemy o kolejnych krokach procedury reklamacyjnej.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. W niektórych przypadkach obsługa sklepu lub serwis gwarancyjny wysyła po uszkodzony produkt własnego kuriera lub dosyła uszkodzoną część bez konieczności odsyłania produktu do sklepu.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Niektóre reklamacje oraz usługi gwarancyjne realizowane są systemem "door to door" a więc bezpośrednio przez producenta produktu.

W takim wypadku reklamacja załatwiana jest na identycznych zasadach jak w naszym sklepie, jednak bezpośrednio z producentem reklamowanego produktu.

Do odsyłanego towaru należy zawsze dołączyć kopię faktury lub paragonu oraz dokładny opis uszkodzenia produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Jeżeli klient stwierdzi brak dowodu zakupu (paragon/faktura), lub/i karty gwarancyjnej (dotyczy sprzętu fitness) może zgłosić ten fakt w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania przesyłki z zamówieniem - po tym czasie tego typu reklamacje nie będą uwzględniane.

Ochrona danych osobowych:

Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.

Rejestracja na w naszym sklepie internetowym jest jednoznaczna z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego regulaminu oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Akceptując regulamin wyrażasz zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail firmie Advanteo w realizacji umowy.

Opisy produktów oraz zdjęcia:

Zdjęcia przedmiotów oraz opisy produktów umieszczone w sklepie internetowym są własnością sklepu lub producentów i dostawców towarów. Zgodnie z ustawą o ochronie autorskich praw osobistych, zabrania się kopiowania wszelkich opisów produktów oraz zdjęć umieszczonych w naszym sklepie.

W wielu przypadkach zdjęcia produktów są to zdjęcia zestawów przykładowych. Faktyczne oferowane zestawy są składane każdorazowo przed wysyłką do klienta z komponentów takich jak opisane na stronie, natomiast niekoniecznie takich jak na zdjęciu. W wielu przypadkach oferujemy szeroki wybór osprzętu do deski (np. traki, koła). Jest to opisane na stronie produktu. Jeśli chcą Państwo konretne elementy, prosimy o informację przy składaniu zamówienia. W przypadku braku tej informacji, montujemy nasz rekomendowany zestaw.